Full Oyunlar,Oyun Download

6 Ekim 2007 Cumartesi

Asi Dizi Oyuncusu : Tuba Büyüküstün



Isim : Hatice Tuba Büyüküstün
Dogum Tarihi : 05/07/1982 Istanbul
Burç : Yengeç
Göz Rengi :Ela
Saç : Kahverengi
Boy : 1.73
Kilo : 53
Beden : 36
Bel : 63
Gôgüs :84
Basen : 92
Ayak no : 38
Aile'nin tek kizi
köpeginin ismi : Korsan
Fobisi : Kamera ve Fotograf makinasi ( utaniyormus resim çekilmekten)ama herseye modellik yaparak baslamis....

Egitim : Mimar Sinan Üniversitesi Sahne Dekor ve Kostüm Tasarımı bölümü mezunu olan Tuba Büyüküstün, üniversite eğitimini tamamlayana kadar aldığı tüm dizi tekliflerini geri çevirmiş. Guess firmasının düzenlediği ve dünyanın her yerinden 70 bin kişinin katıldığı Guess Watches güzellik yarışmasında 17nci olmayı başaran güzel oyuncu, reklam filmlerinde oynamayı kabul ederken, film ve dizi oyunculuğunu üniversiteyi bitirme uğruna ertelemiş.

Tuba Büyüküstün'ün oyunculuk kadar sevdiği bir başka şey ise dört yıl boyunca eğitimini aldığı Sahne Dekor ve Kostüm Tasarımı. Hatta diziyle birlikte yürüttüğü bir projesi bile var. Yeşil gözlü güzel oyuncu, bir tiyatro grubuyla çalışarak onlara sahne ve kostüm tasarlıyor. "İşime âşığım ve galiba biraz da idealist düşünüyorum. Çünkü reklam filmlerinde çalışmak, dizilere kostüm tasarlamak daha fazla para kazandırıyor. Ama ben tiyatroda çalışmak istiyorum. Bu, bana daha keyifli geliyor" diyen Tuba'nın en büyük korkusu ise kendi deyimiyle bir gün oyunculukla tasarımcılık arasında tercih yapmak zorunda kalması.

Dizi ve Filmleri
Aşk Yolu (2006)
Babam ve Oğlum (2005)
Ihlamurlar Altında (2006) Filiz
Çemberimde Gül Oya (2004) Zarife
Gülizar (2004) Gülizar
Sultan Makamı (2004) Zarife

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Wow, that's what I was seeking for, what a material! existing here at this webpage, thanks admin of this site.

Also visit my website - luxe vakantiehuizen

Adsız dedi ki...

Have you ever considered writing an e-book or guest authoring on other websites?
I have a blog centered on the same ideas you discuss and would really like to have
you share some stories/information. I know my subscribers would enjoy your work.
If you are even remotely interested, feel free to shoot me an
e mail.

my webpage vakantiehuizen frankrijk huren